NOVEMBER 28th - thanksgiving

Idag är det som sagt thanksgiving här i USA! Vi började redan igår med att lite släkt kom över, inget fancy utan vi hade pizza och snacks bara... Jag skippade pizzan och åt torks och broccoli istället.. Det går bra med min lilla diet faktiskt :)

Innan all släkt kom över så firade vi första dagen av hanukkah! Kul eftersom jag aldrig varit med om det tidigare! Då får dom tydligen en present varje kväll ingåtts dagar. Så dom fick sin första present, vilket var nya cyklar! Sjukt kul att se deras miner när dom fick se dom haha :) sen efter presenten så tänder man ljus, och säger en bön typ.. Sen spelade vi dreidel... Alltid ska man få lära sig nå nytt!! :)

Började förresten gårdagen med att springa 6,5 km!! Längsta jag nånsin tagit! Man det kändes bra, idag är mina ben helt döda! Frågan är om jag klarar nån km idag eller om det blir vila... Det ska ätas en jävla massa idag så jag borde kämpa mig igenom!! 

Annars mår jag bra här borta! Veckorna rinner iväg och jag har redan var här 3 månader nu insåg jag igår... Helt sjukt vad tiden går fort! 

Har börjat smida planer för nyårs också.. Vi funderar på NY och se the ball drop! Hade varit grymt! Har redan fixat ett fint fodral att ha på mig, måste bara trimma kurvorna lite innan jag kan ha på mig den haha! 

Nä, dags att ladda upp för matfrosseriet då! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: