NOVEMBER 2ND - Tiden går fort!

Vips så hade jag varit här i två månader... Eller snart iaf... Det är november helt plötsligt, det känns verkligen inte så eftersom det är varmt ute än, vissa barn har fortfarande shorts och tshirt på sig till skolan... Börjar bli kallare men det är långt ifrån samma som hemma... Jag stormtrivs här! 
 
Två månader kvar till julafton! Det kommer kännas sjukt konstigt att inte vara hemma med familjen! Helst när jag fick vet att allihopa ska fira i stensele... Det suger! Men jag har ju min lilla familj här, jag vet redan om en potenitell julklapp som barnen ska få... Det kommer bli en fin jul vilket som! :-) 
 
Idag tog jag sovmorgon till typ nio och sen klev jag upp och gjorde mig våfflor med jordgubbar... Moffade i mig det i soffan sen låg jag och skypade med viktoria och sen fanny... och vips var klockan typ halv två. Jen kom hem en snabbis, så jag gjorde mig iordning och så följde jag med till Aidans fotbollsmatch.. Efter matchen så åkte jag och J och handlade på cotsco och sen hem igen... 
 
Är snorhungrig så jag ska ta och gå upp och göra mig nå mat! Sen hoppa in i duschen och börja göra mig iordning för ikväll... Sofie är äntligen här, men hennes flyg hade nog strulat lite så hon är nog död efter att ha varit vaken hela natten, haha :) och såg idag att Lisa är i DC över helgen! Så kanske möter upp henne downtown senare ikväll.. Grabbarna skulle på hockey så få väl se när dom är klara där.... 
 
Nä, nu ska jag fixa mat, min mage skriker!! 
Tjingeling! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: