OCTOBER 16th - råtta

Jag är så less på mitt hår!! Skulle egentligen åka och fixa det igår men vi lämnade in min bil på service så jag tog mig inte dit! Så jag fick boka om tiden så imorgon ska Luana skjutsa dit mig :) Det ska bli skönt att få ordning på barret och slippa utväxten :) 

Ligger och ser på footloose, den gamla versionen! Ska fixa mina naglar och sen vette tusan vad jag skulle hittat på tills kidsen kommer hem... 

Har vaknat mitt i natten vid tvåtiden två nätter i rad nu.. Inatt irrade jag runt och visste inte riktigt vart jag var.. Sen när jag insåg att jag var i mitt rum så kände jag mig lite dum, haha.. Skumt dock att jag vaknar samma tid varje natt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: