OCTOBER 3rd - Benhinnor

Varför ska man få så ont i benhinnorna?? Sjukt onödigt! Har lyckats få tummen ur och tagit mig på gymmet två dagar i rad nu.. Känns himla bra! Men idag gör det lite ont i benhinnorna! Så idag blir det ingen löpning, vette fasen vad jag ska hitta på istället... 
 
Jag längtar till imorgon, då blire utgång med grabbarna! Kommer bli sjuuuukt kul... Vet inte vad planen är på lördag, men nåt kul hoppas jag att det blir... Det är typ sommarvärme här fortfarande, så jag ska satsa på klänning tror jag! Man får passa på medans det man kan! 
 
Jag dog lite av SoAs sista avsnitt!! Sista halvtimmen satt jag bara och studsa i soffan!! Längtar redan till tisdag och nästa avsnitt!! 
 
Nu ska jag skynda mig hoppa in i duschen och sen gå och hämta upp grabbarna från bussen! Inga träningar idag, så jag gissar på att det blir en massa baseball tills Jenifer kommer hem! :-) kul kul kul
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: