AUGUST 31st - Amazing

Jag är så galet trött idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Kalas igår och tanken var att vi skulle gå ut, vi tog oss ända till busstoppet men det tog så jäkla lång tid innan bussen kom så vi orkade inte vänta utan gick tillbaka till Aarons istället... :-) Helt galet vad kul vi hade! Vaknade upp imorse med ett sår på ögat och sjukt ont i ena armen, vet inte riktigt vad jag har gjort. Måste ha sovit som en valross, men såret på ögat är ett mysterium, ser ut som något bitit mig.. Kanske nåt djur så fick för sig att äta upp mitt öga... who knows
 
Kurt fixade frulle och så satt vi ute på porchen och käkade medans vi tittade igenom allas bilder.. Lite slöhäng medans Aaron packade och fixade på, sen skjusade vi hem dom andra tjejerna och så åkte jag Kurt och Aaron och hämtade upp ett trumset och tryckte in det i A's lilla bil, haha.. Sen blev vi hungriga så vi stannade och käkade på dannys, dödens gott var det, satt fint i kistan.. Efter det så skjusade dom hem mig, hade tänkt lägga mig och se en film och försöka slösomna, men det känns som jag är för trött för att ens somna.. Plus att om jag somnar så kommer jag sova bort hela kvällen... En påse snarr hade suttit fint nu, helt saltlakris... turkisk peppar, hmammmm
 
Blir så frustrerad över mitt fejs!! Jag har aldrig haft så dålig hy som nu.. Inte ens när jag var 14 var det såhär.. Helt galet! Jag längtar efter svensk mat och svensk luft så min hud kan återgå till som vanligt.... gaaah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: