SEPTEMBER 1st - Last sunday

Sista söndagen här i Seattle! Vaknade upp klockan elva och fick panik över att ha sovit så länge.. Tittade på telefonen och såg att Nana just hade smsat mig att hon just och vaknat, så jag var inte ensam iaf :) Snabbt som ögat gjorde jag mig redo och sen hoppade jag på bussen ner till mercer och så plockade Nana upp mig, sen hämtade vi upp Manon och Chenade och så iväg till Brian's...
 
Heeela dagen har spenderat på hans båt, helt perfekt söndag. Vi skulle åka wakeboard men tydligen så var det inge bra vatten idag, för mycket vågor... Så vi tog med oss tuben istället, och satan i gatan va KUL det var!! Jag dog av skratt... Jag och Chenade ville åka fort och vilt, så han körde som en galning och vi var grymma på att hålla oss kvar! Men till slut så flög vi av och det var inte nådigt när vi väl flög av.. Herregud! Chenade tappade ena lilltånageln, hela nageln var lös efter en vurpa och sen slog vi ihop huvudena några gånger.... Sista vurpan jag gjorde åkte jag med Manon, och den var hemsk.. Jag tror jag aldrig har fått en sån jävulsk kallsup nångång, dom sa att jag flög typ 2m upp i luften och snurrade runt... Haha, men galet GALET kul var det! 
 
Oh, helt otroligt vad fina hus det finns längs med vattnet, en del var riktiga drömkåkar. Vi åkte förbi Bill Gates hus, så nu har man sett hur han bor också.. 
 
Är sjukt trött nu och hela kroppen är seg, det känns att man varit på sjön hela dagen, det gungar liksom fortfarande :-) 
 
Nu ska jag slå på en film som jag med största sannolikhet kommer slocka till... haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: