SEPTEMBER 21st - Sovmorgon

Idag vaknade jag klockan 11... KLOCKAN ELVA!! Jag höll på smälla av... Inte för att jag hade något viktigt att göra idag, men ändå... sjukt länge! Jag har drömt helt galet mycket inatt.. Det var som en hel evighet! Jag bodde med David och massa sjuka saker hände... Älskar när man kommer ihåg vad man drömde om! :-)
 
Jag hade tänkt åka på IKEA idag, men jag hittade inte bilnyckeln.. Den är förmodligen på ett riktigt bra ställe... Så istället så har jag varit hemma hela dagen, slöglott på tv och försökt leta åt vart jag plugga mina credits.. Har inte hittat nåt än så jag får väl fortsätta nån annan dag... Börjar få lite panik... men det löser sig väl...
 
Börjar va hungrig, måste fixa lite käk... 
 
Bridesmaids började precis på tv, insåg precis att den utspelar sig i Milwaukee!!! :-) Sitter som limmad och försöker ser vart dom är hela tiden!! Sjukt kul! 
 
Har laddat in alla bilder från systemkameran från min och Idas resa! Varsågod, en liten bildbomb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: