SEPTEMBER 23rd - Fresssshh

Imorse var det våffeldag för grabbarna, sen efter jag gått med dom till bussen och vinkat av dom så gick jag hem och fick för mig att städa lite. Så jag började med tvätten som jag alltid gör, sen gick jag lös på köket! Kände mig som pappa när jag satt med svampar och rengöingsmedel och skrubbade skåpluckorna tills dom glänste! Skrattade lite åt mig själv, för när man väl ska göra nåt så är den enda tanken i huvudet "när man liks gör det så kan man göra det ordentligt!" Så när jag liks var igång så städade jag ugnen, diskmaskinen och kylskåpet.. Tog ut all mat och diskade upp alla lådor och torkade ur varenda hörn.... Skrubbade ugnen så det ser ut som ny.. 
 
Har ett nedreskåp kvar, så det får bli det och alla överskåp en annan dag... tre timmar får räcka tycker jag... Jag hoppas att dom inte misstycker att jag städat.. Kan ju tolkas som att jag tycker det är smutsigt här, men jag hoppas att dom uppskattar det.. Dom jobbar ju hela dagarna, så dom har ju inte så mycket tid till övers för att göra en genomkörare... Och jag jobbar ju typ aldrig, så jag kände att det är kul att kunna hjälpa till! Avlasta dom lite :-) 
 
Nu kurrar magen, jag är DÖ hungrig... vette tusan vad jag ska köka ihop... Jenifer skulle handla idag så jag skickade med en lista, så imorgon ska jag baka morotsbröd!! AH, som jag längtat! Kommer bli gött! Sen ska jag försöka göra lite matlådor... Har ägg för en hel armé så det kanske blir en omelett med salami... Det lät gott! jepp, så blire.... 
 
Laters! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: