SEPTEMBER 24th - Förkyyyld

Jag kände av min hals igårkväll och så tänkte jag imorse att jag kanske skulle skippa gymmet bara för det, men så blev jag tjurig och tänkte va faan, jag är ju ingen mes!! Men nu så ligger jag här och snorar, och nyser, och är helt dåsig... Hänger det ihop eller är det bara en tillfällighet?? Ligger och kolla på big bang theory, skrattar och surfar lite på samma gång... 
 
Imorgon blir det lugnt, jag ville ju ut och springa, men jag tror jag ska vänta med det en dag kanske... helvette... Ska åka till skolan och volontära lite, sen åka iväg och köra runt lite, bara för att se vad som finns härikring... 
 
Nu loggade Ida in på skypen, så jag ska snack ve hon litegrann... Måst fråg om hon ha boka plan... haha ;-)
 
SOA ikväll!! Hade kollat HELT fel sist... Trodde på blodigt allvar att det var söndagkvällar kl 10, det hade varit awesome! Men det är tydligen tisdagkvällar kl10... muppigt! Älskar att följa serier som går på teven, det är riktigt höstmys när alla serier har säsongspremiär och man kan dricka te och krypa upp i soffan! love!
 
Pratade med Micke och Maja idag på skypen! Älskar att allt är precis som valigt även om man inte har pratat med varann på evigheter! Så det blev typ en och en halv timmes snackade med dom :-)
 
Nu ska jag ta en vaaaarm dusch och sen krypa ihop i soffan igen, framför Samcro!! 
 
Söta lilla skitunge! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: