SEPTEMBER 27th - TGIF

Var så himla nära på att gå ut igår, men sen landade jag i soffan och så kände jag att min lilla kropp verkligen bara ville vara hemma.. Kurera, så jag skulle va lite friskare idag.. Och faktist så är jag lite piggare... Snorig som få, men huvet är inte lika tungt längre.... 
 
Ligger i soffan och tittat på transformers dark of the moon, den är också inspelad i milwaukee :) Delar av den iaf... The art museum är med, ni vet där mcdreamy har alla sina bilar, där har jag varit.... hihi :-) 
 
Ska kolla till en liten golden valp hos grannen idag, den är 7 veckor och heter Ruby :-) Sjukt söt! Det finns en till golden doodle valp på 9 veckor, på andra sidan kvarteret... behöver jag ens säga det? JAG SAKNAR KATO!! 
 
Tvätten går, snart kommer Rose - deras housekeeper hit och ska städa huset.. Jag ska se om jag kan hitta åt säsongspremiären av greys så jag kan se det nu, det gick igårkväll som jag på nåt sätt HELT missade... typiskt!! 
 
Mina testdagar på gymmet gick ju åt hvete.. Typiskt att gå och bli sjuk när man ha gratis dagar... UGH! Ska försöka deala till mig lite billigare pris när jag ska teckna.. Grabbarna som jag hängde med tidigare i veckan tränar där och dom sa att dom kunde fixa bättre pris :-) hoppas hoppas.. jag är ju itne den bästa på förhandla, haha... 
 
Tjingeling for now! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: