SEPTEMBER 5th - Hear me roar

Trots att jag var sjukt trött igår så tog det ett tag att somna. Vaknade upp vid sju och det kändes som jag sovit tre minuter typ. Ny dag nya tag.. Jag har iaf någonstans att sova :-) 
 
Så för att förklara vad som hänt dom senaste dagarna. På tisdagkväll så blev jag i princip utkastad ur huset så jag sov över hos en kompis tisnatt, och igårmorse så hängde jag med henne medans hon jobbade (snälla värdföräldrar som lät mig stanna över).. På em så åkte vi ut och så hämtade jag mina grejer, allt var bara sjukt obehagligt.. Dom tror att jag snott en nyckel och så kollade han igenom alla skåp, lådor och allt innan jag åkte därfirån, som om att jag vore en tjuv eller nåt. Har dom helt missat vad jag är för slags person eller? Som att jag skulle sno nåt? Väldigt mystiskt! Fick ett "laters" när jag sa att jag hade tagit alla mina grejer, gav lillkillen en kram och då fnös han bara. Sen vände jag mig och gick ut genom dörren.. Känns riktigt tråkigt att jag inte hann säga hejdå till Henry, men det är inte så mycket att göra åt nu.. 
 
Jag är riktigt pepp över att åka till DC, det känns som en riktigt bra familj och jag tror det kommer bli SKITbra! Jag känner redan att jag har en bra relation till mamman, och kidsen är sjuuukt söta! Det här kommer bli heelt annorlunda och jag är så pepp pepp pepp... :-) 
 
Jag kommer att ha sjukt nära till NY, endast tre timmar typ. Det är rätt nära till atlanta där Lisa bor, så jag ska försöka hälsa på henne också! Det är billigt att flyga upp till mke därifrån, så kan åka till Kristis 30-års kalas och va med henne.. Kommer kunna ta alla mina credits därifrån då det finns massor att välja på, eller iaf mer än här.. Johanna kommer kanske också hälsar på och AAAAHH det är så mycket bra som kommer att hända inom det närmaste månaderna... 
 
Idag så väntar jag på att få flyginfo på mailen och sen ska jag köra till flygplatsen och hämta IDA klockan tre.. Har ingen aning om planerna för ikväll, det lär bli lugnt då hon säkert är trött och jetlagged... 
 
Måste packa om mina väskor lite också, måste packa smart så allt ryms.. hm hm hm
 
 

Kommentarer
Postat av: Gina

Usch vad obehagligt med såna människor! Tur du fick åka därifrån! Kram

2013-09-06 @ 09:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: