SEPTEMBER 8th - Redwoods

Idag är det dag 2 på våran lilla roadtrip! Vi började köra redan lördag dag istället för söndag, vilket var en himla bra ide, vi hade varit så sjukt less om vi hade tagit Seattle-SF i ett svep..

Så vi körde till Eugene och sovde på ett motel där, och imorse körde vi vidare.. Vi valde att ta vägen förbi redwoods, vilket var ascoolt!! Sjukt, och då menar jag SJUKT stora träd.. Helt otroligt vad vi har sett idag, ibland är det så vackert då man nästan blir religiös :)

När gpsen visar att det är två timmar kvar att köra, så kommer vi in i en större stad och såklart missar vi en avfart och gpsen får då nåt cpfel och slutar fungera.. Efter många svordomar från min kära reskompis så får vi gpsen att rereouta och när vi lugnat ner oss så inser vi att vi redan är i San Francisco! Konstigt, men glada blev vi.. Efter några fler felkörningar så hittar vi hotellet..

Nu ligger vi i sängen och jag borde somna nu, men jag är inte trött än... Därför får ni ett inlägg att läsa istället :)

Imorgon är det cykel som gäller.. Vi ska se golden gate bridge, lombard street bland annat :) kommer bli kuuuuuul! Nu ska jag tvinga igen ögonen så jag orkar med morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: