April 22nd - Color run

 
 
Den här helgen har varit så himla rolig! Vi började med att på fredagkväll åka på pokerkväll.. Det var kul, jag spelade inte poker, det lämnar jag över till dom andra.. :) Sen upp på lördag tidigt som fan och åkte till fedex field för att spring color in motion, ett 5km lopp där man kastar färgpulver.. SJUKT ROLIGT! Vi var lite övertaggade så efter 5 min så var vi dränkta i färg.. haha... 
 
Halvbakis och grundat med en öl som frukost så tog jag mig runt dom där 5km, tror vi gick i mål på 35-40 min där nånstans... Efter loppet knäppte vi en öl och åkte vi hem till Chris och chillade hela dagen, låg i soffan och snackade skit... Sen vid 5 så åkte han iväg och spelade softball och jag och Becky tog metron hem...Gjorde ett stopp på tommy joes och tog en öl där också, eller tre rättare sagt.. Med så mkt färg på oss (tro mig, vi såg inte kloka ut) att typ alla kom fram och pratade med oss och frågade vad vi gjort / skrattade åt oss för att vi såg förjävliga ut.. Slutade med att vi blev bjudna på ölen.. Tummen upp på den! 
 
Sen hem och snabbt duscha av all färg och byta om, sen ner till mcfaddens och dansa hela natten lååång... Sjukt rolig dag! Kändes som två dagar i en när man håller igång så länge... Vi kom hem runt 4 nångång på lördagnatt och sjukt trötta small vi på två sek både jag och Becky.. 
 
Fick en liten sovmorgon på söndag, sen var det påsklunch hos Jess & Pat.. Hela släkten var där, närmare 40-50 pers alltså... Dom är så jäkla sköna som tur är... Antagligen var jag lite slow, första frågan var "Hey Chris, hungover today?" sen ett asgarv... Jag var inte den enda som hade kul igår, alla och då menar jag ALLA gick runt och smuttade på en bloody mary... Dom sa att det var det bästa medlet mot baksmällan... Så vips, stod jag där med en mimosa i handen... 
 
Ge mig mer av dom här helgerna! I love it! Jag har inget att klaga på just nu.... Så.Himla.Roligt! 
 
Hej dååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: