MARCH 31st - Sista dagen i mars

Då var det sista mars då.. Dom senaste veckorna har tiden börjat gå såå sakta! Tror det är för att jag mer och mer har tankarna på att åka hem. Jag ska planera vilket datum, och sen börja tänka ut vad jag ska göra osv osv... Är så himla pepp på att åka hem så det finns inte! :-) 
 
Men nu är det april Solen skiner och det är varmt! Idag var det +20 och sol, så det känns himla fint! Frippan åker hem imorgon vilket känns suuuupertråkigt! Känns som jag känt henne i flera år, än fast hon bara varit här i mindre än två veckor.. Sjukt det där! Vissa människor klickar det bara med helt enkelt. Vi sa det idag, vi är lika störda! Man ska va lite HO-HO, livet blir lite roligare då. 
 
Ska alldeles strax åka till Beckan, men ska ha en liten skypedejt först. :-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: