JANUARY 16th - Snart Fredag

Då var mer än hälften av veckan borta redan... tiden går så jäkla fort!! Andy var hemma från skolan idag, han mådde inte så bra.. Vilket betyder att jag jobbade hela dagen... Inte för att det är jobbigt, vi har sett film och legat i soffan hela dagen... Fixade ihop lite lunch, och så spelade vi UNO... Tog mig en tupplur i soffan vid två, så himla skööönt!
 
En halvtimme senare kom Jenifer hem, så då svidade jag om och så åkte jag till gymmet... Det tog emot att springa idag... Men jag tvingade mig igenom och jag trodde det skulle bli dålig tid, men jag tog mig 5km på 30min.. Inte dåligt :-) Svetten sprutade och jag var blodröd när jag var klar, men jag är nöjd efter en månads vila!
 
Har signat upp på en utmaning! 30 dagars challenge, den bästa challenge jag hittat hittils.. Dom mailar varenda dag ett träningsschema.. Det är typ tabata.. Så dom mailar schemat och en youtubevideo där dom kör hela passet.. Så man ser exakt hur man ska göra, och man behöver inte så mycket utrustning... Nu är jag ju på gymmet och gör det, så allt finns ju där, men vissa kan man säker köra hemma :-) Jag är på dag #2 iaf, och jag är rånöjd... Hur roligt som helst! Ska bli kul att se vad som hänt efter 30 dagar! 
 
Så det varvat med löpning och pass på gymmet... kul kul kul! Imorgon ska jag köra body step igen, hon var så himla duktig! Jag längtar! haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: