JANUARY 19th - SM final

Vaknade tidigt idag, klockan sju slog jag upp ögonen.. Hade fått världens finaste sms när jag tittade på telefonen, GRATTIIIIIIIS finaste du!! :-) Sååååå himla glad!!! 
 
Det är SM i skotercross idag så jag slog igång det och jag hann inte med att kolla live, så jag är lite efter... Men spännande är det!! Vet ju hur det slutar, men det är roligt att kolla på!! Kallt som fan ser det ut, huuuuaaaa.. 
 
Är med kidsen, men dom ligger i sängen och spelar på deras kindle... kul kul.... Försökte visa dom när David körde, dom tyckte det var coolt, men dom fattar ju inte vad dom säger så dom tyckte det var ganska ointressant efter några minuter... Dom sa att han var sjukt cool, men att jag var inte så cool eftersom jag inte var tillsammans med honom längre.... Vad det hade med saken att göra vet jag inte riktigt, haha... :) 
 
Ska ut och ta en prommis så fort jen och greg kommer hem, dom är och spelar tennis... Sen ska jag nog bara chilla... Se om jag kan prata med alla hemma i sverige en sväng kanske.. :-) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

AJ AJ AJ säger PT:n! Du måste rehaba foten Kicki, risken finns att om du vrickar den rejält igen så kanske du sliter av ledbandet. Och då kan du glömma löpningen ett väldigt långt tag framöver! AJABAJA! Ta det försiktigt, köp ett vriststöd åt foten och rehaba! Gör tåhävningar, använd balansplatta osv!

Svar: Jag har köpt tejp!! :) Men jag har inte använt den än :) Jag är vääääldigt försiktig.. Klackiskor går fetbort, sjukt trist :(
Kicki

2014-01-19 @ 21:31:01 / URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: