JANUARY 21st - Ett år precis

Idag har jag varit i USA precis ett år!! Känns inte som det, tiden har gått så himla fort! Dom här senaste månaderna har bara sprungit förbi... Jag har varit här i DC sen 16 september, så alltså fyra månader... Kanske har tiden gått så fort eftersom jag flyttat runt överallt.. Tänk om jag hade som precis alla andra varit på samma ställe hela året, det hade ju varit konstigt... haha.. Nä, det finns nog fördelar och nackdelar med både och... Jag har fått se sjukt mycket och träffat galet mycket människor, rest mer än vad jag trodde jag skulle göra... 
 
Jag har varit i Milwaukee, Chicago, Las Vegas, New York, Seattle, Miami, Key West, San Fransisco, Santa Barbara, Washington DC... Förhoppningsvis kan jag lägga till lite mer på listan innan jag är färdig.. Vill åka till Nashville, och San Diego också... we'll see we'll see...
 
Idag är kidsen hemma från skolan, dom har lovdag så vi har just käkat frukost.. Vi ska nog se rädda willy, den blev en stark favorit igår när jag visade den för först gången... dreamfilm.se är det bästa, kan streama alla filmer gratis.. Behöver inte ens ladda ner! Toppen!! 
 
Tror jag tog rekord i att prata i telefon igårkväll.. 5 ½ timme typ.... Helt galet.... Tror inte ens det hände när jag var 15-16... Det blev inget gym och väääldigt sen middag... Inte bra! Men idag är vi igång igen.. Ska till gymmet efter jobbet, ska köra body step.. Det är så sjukt bra, sist var jag blå i ansiktet när jag var klar... Fick sitta i omklädningrummet typ en kvart innan rödheten i ansiktet hade försvunnit någorlunda.. haha... 
 
Idag ska det snöa 7 inches, så har jag otur så blir det ingen skola imorgon heller... baaaaajs... Det förstör ju liksom mina rutiner haha... Assvårt att få Andy att göra nåt också, han säger bara NEEEEEJ till allt jag lägger fram som förslag... Han vill se tv hela dagarna och helst spela minecraft på sin kindle... kul liv? nej
 
Nä, nu ska vi se rädda willy... tjingeling! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: