JANUARY 2ND - Nytt år

Första inlägget på det nya året.. För ett år sedan så satt jag hemma i Västerås och visste inte alls vad jag hade framför mig.. Jag har inte träffat mamma och pappa på ett år! Vilket aldrig har hänt förut. Jag har firat jul utan familjen för första gången i hela mitt liv (och förhoppningsvis sista). Jag har lärt mig leva i nuet, ta dagen som den kommer, carpe diem eller vad nu alla poeter kallar det.. Jag hoppar på alla utmaningar som kommer upp och har träffat människor från hela världen, och fått en hel drös med nya vänner! 
 
Jag har lärt mig så otroligt mycket av den här resan och jag ångrar inte en sekund att jag packade väskan och flyttade. En helt ny värld har öppnat upp sig och det är som att jag har levt i en bubbla fram tills jag flyttade hit. Det finns så mycket att lära sig, så många olika sätt att se saker och miljoner sätt att göra saker på. Så många människor jag stött på och så många olika historier jag fått lyssna på. 
 
Det är först när man tittat tillbaka på bilder som man inser hur mycket man varit med om. Så ett nyårslöfte är att ta mer bilder! 
 
Tack för ett förjävla fint 2013 och jag hoppas att 2014 blir om inte minst lika bra! 
Det kanske är läge att kläcka att jag kommer inte hem i januari, utan jag intar svensk mark Augusti. :-) 
Ses efter sommaren mina vänner och alla som jag känner! woop woop
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: