JANUARY 8th - Dödens...

dagen började rätt bra, eller ja... Grabbarna sprang som idioter och lyssnade noll på allt jag sa.. det var som om jag var luft ungefär... Efter många om och men så fick jag iväg dom till skolan.. Sen frukost i lugn och ro, så.himla.skönt!
 
Sen så svidade jag om och så sprang jag ärenden hela fm, när klockan närmade sig lunch så åkte jag till starbucks för där var Sofie, Rebecca och Emelie, så då blev det lunch och coffeeee... Hängde där i nån timma sen åkte vi alla hemåt... Hämtade kidsen efter skolan och daaaaamn vilken jävla dag... Jag ville typ ta livet av mig! 
När man har en 7åring och en 8åring som teamar ihop sig mot en, då äre inte lätt kan jag säga.... 
 
Vissa dagar alltså.... idag hade jag kunnat hoppa på ett plan hem till sverige utan att blinka... Grrrrr....
Gick ner på mitt rum och har suttit här och surat hela kvällen.... Gick upp och fixade middag vid tio, sent som attan men bättre sent än aldrig.... Höll mig till nyttigt, var nära på att göra värsta feta pastan men jag gjorde ett ryck och fixade kyckling med en massa grönsaker istället.... healthy laaaaaajjjf...
 
Klev upp på vågen på gymmet i lördags och jag fick en hjärtattack!! Jag har inte gått upp så mycket sen jag flyttade hit, typ ett två kilo, det varierar dag till dag, och för 4 veckor sedan vägde jag mig sist och den visade helt ok. Men nu är det nästan så jag tror det var nåt fel på vågjäveln. Ända sen jag vrickade foten så har jag inte kunnat göra nånting.. Bitter har jag varit också bara för att jag inte kan göra nåt, sen har det varit jul och med allt var det innebär... kakor, godis, tårtor, massa god mat och shit... Så ja..... Jag borde väl inte va förvånad egentligen
 
Hursom så åkte jag direkt hem från gymmet och började direkt. Inget mer socker, inget mer snuskmat (donken), inge småätande och MASA RÖVEN PÅ GYMMET!! :) Foten är helt okej, testade springa iförrgår och det var helt okej... Inte det mest stabila men det funkade om jag inte fumlar mig :) Tog mig 5km på 35 min, men jag flåsade som en flodhäst! Galet hur snabbt man tappar det.... 
 
Imorgon ska jag testa pilates för första gången... Det blir intressant... Bra för fossingen :) 
 
Nu ska jag sova, natti natti på er där hemma! 
tjingeling!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: