JANUARY 9th - de e fint de

Imorse så blev det en morgonpromenad på 6km, prick en timma tog det och det var inte så farligt kallt ute idag. Hade en hoodie och frös inte alls, pinnade på rätt bra så jag höll värmen :) såååå himla skönt! 

Det känns ändå i foten i uppförs och nedförsbackar, så jag håller nog löpningen till bandet istället för ute... 

Åkte hem och duschade sen iväg och luncha med Rebecca och Sofie.. Sån jäkla tur att Rebecca flyttat hit också, för Sofie åker hem om 2 månader.. Mycket lustigt att hon är från ume, och att vi känner samma människor, men jag har aldrig träffat henne.. Världen är liten! 

Åkte hem och chillade en stund sen vid 6 åkte jag till gymmet och körde kickboxing, men det var helt värdelöst! Hon var kass, och körde allt möjligt på en och samma gång, det var som en spratteldocka eller som en demon hade besatt henne.. Boxning skulle jag inte kalla det iaf... Så det går jag inte på igen iaf... Blev ingen pilates idag, men imorgon :) 

Nu har jag precis ätit middag, ska mysa i soffan en stund sen krypa isäng.. 

Grattis till finaste Emmo som fick sin lille schvint idag :) 

Tjongeling. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: