MARCH 14th - Trött

Då var det fredag igen. Veckorna bara springer förbi, helt sjukt... Sofie ska ha sitt avskedsparty ikväll så dom har bakat lussebullar och gjort massa svenska maträtter.. Så vi ska dit ikväll sen blir det nog ut en sväng, får se vart det slutar... Börjar jobba kl9 imorgonbitti, så jag ska va rätt lugn... 
 
Är sjukt trött så jag ska nog lägga mig och ta en nap. Hoppas på att man är fit for fight lite senare... 
 
Det börjar bli varmare ute nu, så himla skönt! Det är så konstigt här, det hinner ju som inte vara vår ens... Det går från svinkallt till tokvarmt på en gång... I sverige har man ju vårkläder, då det är liksom mitt emellan varmt... men inte här..... var samma visa förra året, men det kommer man inte ihåg såklart.... 
 
Nä, nu blev ögonlocken tuuuunga.... 
Tjing! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: