MARCH 21st - Fredaaaag igen

Vips så var det fredag igen... mina benhinnor gör så ont så jag vill dö, inte alls kul! Tror på riktigt att det är dags för nya skor, men jag är så jäkla snååååål.... Sen körde jag ben i förrgår och baksida lår är inte sköna, det gör ont att sätta sig, böja sig fram, resa sig upp osv osv.... benhinnor + baksida alltså.... kill me
 
Förra helgen kanske man ska berätta lite om.. Sofies sista kväll på fredan, så vi åkte till Tommy Joes i bethesda, våran bästa bar :-) En superrolig kväll och det blev seeeent... supermycket folk ute och det var bara allmänt trevligt... märkte dock att min telefon var borta när jag kom hem, så lördagmorgon var ingen kul morgon... MEN, jag tackar gudarna för att det finns en app som heter find my iphone. Tack vare det så fick jag tillbaka min iphone, och tack vare killen som hade hittat den förståss.. tack tack tack! 
 
Lördagkväll var det st.patricks, eller vi firade det då och alla andra i den här stan... Så vi var gröna och fina, och åkte till mcfaddens... Trött och sliten, men det är en sån dag då ALLA är ute och man kan som inte sitta hemma bara för att man är trött.. Helt ok kväll som slutade på donken såklart, sen däckade jag och sov som en stock hela natten! 
 
Söndag spenderades i sängen hela dagen.. sjukt övärt, men jag hade mååånga timmar att sova igen... Så jag låg och såg film i sängen med myskläder hela dagen.. :-) 
 
Den här helgen är alla borta på semester åt varsitt håll,. så jag ska ha mig en samla energi helg :-) Jag ska träna och bara må gott hela helgen då det inte blivit så mycket av det dom senaste helgerna... 
 
Börjar längta hem rejält, och jag har fått mail om att jag ska börja boka min hemresa.. Känns helt knas! Jag är lite nervös över att komma hem också. Det är så mycket som händer på 1 ½ år, det är ju 18 månader.. Bara sånna små saker som att mjölken har fått ett nytt utseende, eller att dom kanske tagit bort bregott och döpt om det till annat.. Såna vardagliga saker som man inte tänker på.. Jag kommer känna mig helt lost när jag är tillbaka... Det största kommer nog va att dricka svenskt vatten!! Låter helt sjukt, men när man kommer hit så tycker man att vattnet smakar satan, men an vänjer sig och nu tycker jag det smakar som vattnet hemma. Än fast jag vet att det inte gör det... Så det kommer bli råjävulskt gott med ett glas svenskt vatten!! :) 
 
Fredagsmyset då... Saknar bara fredagsmyskompis och godis.. hmmmm
tjing på er! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar diiig! Kom hem snart! Och du, du behöver inte vara orolig, mjölkpaketen ser likadana ut och bregottet heter just bregott och inget annat! Även om det händer mycket så kommer nog du bli besviken på att det mesta är som det alltid varit… Sjukt att jag har hunnit gå en 1-årig utbildning och tagit examen en gång till under tiden du varit borta dock. Hjälp. Puss på dig!

2014-03-24 @ 08:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: