MARCH 24th - Vilken PEPP

Alltså hur pepp blir man inte... Minns ni att jag skrev efter nyår att jag vägde mig och fick en hjärtattack.... truth be told, här kommer det, jag vägde 70KG!!! Hur i helvete hände det?? Sedan dess har det funnits i bakhuvudet hela tiden och jag har varit duktig, inte HELA tiden men nästan.... Och vet ni.... BOOM! minus 6kg!!! Jag vägde 62 när jag åkte hit, och jag ska ner dit igen... Heeelt jävla sjukt att jag lyckats gå ner 6kg på tre månader! :-) Det lönar sig att kämpa på! 
 
Det går bra att springa nu också, jag har bara lite problem med benhinnorna vilket är lite jobbigt... Men annars går det sjukt bra! Tydligen ska det snöa igen i em... seriöst?? Ska det inte ta och va bra nu? Jag är redo för våååååår! 
 
Sitter nere i källarn i mitt vardagsrum och ser satc.. Det är kallt här nere, som fan... Kör en värmefläkt på högsta stret och ändå är mina fötter kalla som isbitar.... brrrrr
 
Nä, lite mer satc och lite mer pepp sen ska jag springa 5km och köra lite gym... untz untz untz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: